onsdag 4 juli 2007

Lancôme - Aqua Fusion Levres

För en liten tid sedan köpte jag Lancôme Aqua Fusion Levres, som jag inte kunde motstå prova efter att ha tittat på Santa Carolinas blogg. Detta återfuktande läppbalmet ger ett fint svagt gloss på läpparna och gör de mjuka. Dessutom har det SPF 8.

Läppbalmet luktar vattenmelon, fast jag tänker på gurka när jag känner lukten...ingen aning varför. Lukten är lite för stark för min smak, men den försvinner ganska fort, och så smakar det himla gott :) Förpackningen är bra (samma som Juicy Tubes) och praktisk att ha med sig.

Jag gillar känslan av Aqua Fusion Levres!


Betyg 4/5

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh låter som om det kommer att vara en favorit framöver. Kanske jag ska fundera på att köpa :)

Smink o Sådant sa...

Jajjamen, det blev en favorit hos mig iaf!