måndag 2 juli 2007

3 önskningar...vecka 27

Det finns så mycket man vill ha och framförallt så mycket man vill prova. Här listar jag denna veckans tre önskningar:
  1. Är himla nyfiken på gloMinerals. Jag vill framförallt prova deras pressade puder, för visst är det lite besvärligt med lösa puder och annat när man ska ha det med sig. Den verkar i alla fall helt underbar! Jag vill prova i nyansen Golden Fair.


  2. När jag ändå är inne på gloMinerals vill jag passa på att önska ögonskuggan Twig, en matt, brunaktig skugga. Diskret och vacker.


  3. MACs ögonskuggeborste #239 - åh vill ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mac's penslar är kanon, de är värda att satsa pengar på. :)

Miamaia sa...

GloMinerals' pressede foundation er super; du kan bruke svamp eller kost, og resultatet blir veldig naturlig, og det blir ikke så mye griseri/søl.

Smink o Sådant sa...

mia,
Jag har rouge-borsten (#187) och den är super, så jag vill gärna prova fler av deras penslar. Bra att de andra också är kanon!

prinsesse,
Jag vill verkligen prova :) Kommer nog inte dröja länge tills jag handlar hem lite glominerals...