lördag 21 juli 2007

En favorit...



En favorit just nu är Nars Orgasm. Många undrar om den är så bra som alla säger och ja, jag tycker det. Kanske är det för att den persikorosa färgen är som gjord för mig. Färgen är särskillt underbar nu på sommaren.

Rouget är lätt att applicera och få jämnt och snyggt. Enda nackdelen är att guldskimmret som är i lätt kan synas för mycket om man inte applicerar med en bra borste. Jag föredrar att varva med transparent puder för att få rouget att sitta längre och avslutar med ett lager puder när jag inte vill ha så skimrig känsla.

Jag älskar verkligen förpackningen! Snygg, svart och enkel med spegel i locket...och så är gummikänslan helt underbar.

Betyg: 4/5

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har du testat HotMama från TheBalm? Har den själv och är jättenöjd! Många säger att den liknar Nars Orgasm men med mindre glitter i. Vill också passa på att tacka för en bra blogg! Mvh Therese

Smink o Sådant sa...

Hej Therese! Jag har inte testat HotMama, men läst om den och den är verkligen något jag skulle vilja prova.

Tackar, kul att du gillar bloggen!