lördag 18 augusti 2007

MAC Novel Twist

Jag känner mig som ett litet barn, vill bara stampa med foten och gnälla: vill ha! vill ha! vill haaaa!

MACs kollektion Novel Twist ser ju bara så läckert ut. Framförallt är det borst-setten som jag verkligen vill ha...och kanske rouget...och paletterna. Vill helt enkelt kunna känna på, prova och handla en massa ur kollektionen. Visst, vissa delar återfinns i andra kollektioner men det är något speciellt med denna som lockar mig och har fastnat.


Man får hoppas att det dyker upp något nytt roligt som dessutom går att handla här i Sverige...och det lär det ju!

5 kommentarer:

Anonym sa...

MAC kommer med flera kollektioner som är internationella nu under hösten :)

Smink o Sådant sa...

Ja, visst är det underbart! Efter en sådan här tråkig sommar så känns hösten välkomnande då man får lova att vara blek och återgå till lite dovare färger.

Anonym sa...

De packar upp novel twist på Åhlens i Göteborg idag!

Smink o Sådant sa...

Åhhh, vad synd att jag inte bor i Göteborg.

Anonym sa...

Det rosa borstsetet är helt underbart!