fredag 29 juni 2007

Underbara Köpenhamn

Ja, underbara regniga Köpenhamn. För fy, vilket dåligt väder vi fick, det bara öste ner! Enda fördelen var ju att man mer än gärna stannade länge i de olika affärerna. Dessutom var det rea med massor av kul smink- och skönhetsprodukter till bra priser...farligt, farligt!

Jag kom hem med en del kul, bland annat en ögonskugga i nyansen Fire Opal från Youngblood. Dessutom hade Magasin du Nord erbjudande på Ole Henriksen-travel kit och jag har länge velat prova Ole Henriksens produkter så nu passade jag på! Ska börja använda det i morgon.


Klicka på bilden för info om rese-kitet

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad tycker du om Oles produkter? Jag köpte mig ett resekit på eleven.se och är så nöjd. Älskar produkterna. Fast jag har varit en flitig användare så ansiktsvattnet är redan slut så det är en ny beställning på gång :o)