söndag 24 juni 2007

Lancôme - Le Gift

I förra veckan var jag på Magasin du Nord i Köpenhamn. Naturligtvis kunde jag inte motstå att handla något så jag gick fram till kassan med två stycken Lancôme Aqua Fusion Levres som jag blev sugen på efter tittat på Santa Carolinas blogg. Till min glädje så fick man en present den dagen när man handlade två stycken Lancôme-produkter! Presenten innehöll:



  • High Résolution, Anti-Wrinkle Cream (15 ml)
  • High Résolution, Anti-Wrinkle Serum (10 ml)
  • High Résolution Yeux, Anti-Wrinkle Eye Cream (5 ml)
  • Bi-Facial Cleanser (30 ml)
  • Hypnose Volume Mascara (2 ml)

Jag har inte använt någon av produkterna som kom med i den lilla necessären så det passade perfekt. Visst är det kul när man överraskas!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

psst.. du borde testa lancomes mascara fatale.. har lagt upp en video på youtube om motivering och så.. ha en bra dag!
http://www.youtube.com/watch?v=8UZtcwNfqrY