söndag 2 september 2007

Mitt sämsta köp...

Pret-ty.se har genast blivit en knytpunkt för oss beauty-bloggare och alla som gillar smink och skönhet. Denna veckan har Pret-ty.se uppmanat oss i nätverket att skriva om vårt värsta köp.

Klart man har gjort en hel del riktigt dåliga köp men mitt absolut sämsta måste ha varit en ögoncreme från Oriflame (en liten vit burk, minns inte namnet på den). Ögonen svullnade upp totalt och blev alldeles röda. Svullnaden gick inte ner på ett tag heller...ett klart fall av en allergisk reaktion.

Sedan måste jag bara nämna Sunsilks shampoo för blont hår...huh! Mitt hår blev platt, fett och glanslöst. Absolut inget jag skulle ta i håret igen!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Den där ögoncremen har jag också provat! Skitdålig, som det mesta från Oriflame.

Smink o Sådant sa...

Ja, gillar heller inte Oriflame (det lilla jag provat) Men ögoncremen är verkligen kass!

Anonym sa...

Har också provat Sunsilk och sämre schampo/balsam finns nog inte!