tisdag 11 september 2007

3 önskningar...vecka 37

Oj vad länge sedan jag skrev min önskelista! Men klart finns det en massa jag vill ha. Det jag trånar mest efter just nu är Nars rouge Desire. Härlig rosa färg som jag tror kan bli fin nu till höst/vinter. Dessutom skulle jag vilja prova en annan skönhet från Nars, The Multiple i nyansen Riviera. Verkar riktigt najs :)

Jag har också spanat in nagellacket Rainy Day från MACs kollektion Blue Storm. Jag har oftast neutrala, ljusa färger på naglarna men detta är verkligen ett härligt gråblå-lila lack som kommer vara riktigt snyggt i vinter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nagellacket är riktigt snyggt! Det skulle inte jag heller säga nej till.

Anonym sa...

Desire är så supersnyggt, kan verkligen rekommendera det!

Smink o Sådant sa...

Sminkan,
Ja, urhärlig färg!

Rocketqueen,
Jag har inte själv provat desire så det var kul att du gillar den, vi har nog snarlik hudton så då kan det nog passa mig också :) Det finns nog snart ett desire i mitt badrumsskåp...